Tema: Re: Ar tai yra normalu? :)
Autorius: pranZo
Data: 2011-04-08 17:20:56
del gildijos  yra siokiu tokiu niuansu. kadangi dirbu "kirpyklu ir salonu"
srityje, yra keli zmones, kurie bando prastumti kazka panasaus i gildija
projekta.
bet esme tame, kad didele tos gildijos nariu dalis orientuota i "prestiza"
labiau, nei i kokybiska ir atitinkamos kainos produkta.
atsiranda kazkokiu issisokeliu, kurie ima siaubingus pinigus uz varda, o
produkta pateikdami toki, kad baisu.
o kadangi tai yra "prestizinis/elitinis" produktas/paslauga, tai pripazinti
broko jau nedrista.
nunai labai madinga tureti kazka prestizinio, nesvarbu, kad "karalius
nuogas".
tos gildijos labai delikatus reikalas.