Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Anfora
Data: 2010-09-01 09:08:16
iki siol nesuprantu, kaip filosofijos iskaita is pirmo karto islaikiau :)
grupiokai laike po kelis kartus, prirasydavo po 3 puslapius i du klausimus
ir vis tiek praskrisdavo, o as kazkaip isstenejau 2 sakinius i pirma
klausima ir 3 i antra :D dabar kai paskaiciau cia jusu-gerbiamu filosofu
dvikova, supratau, kad nebuvau vertas :D)))