Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: smokas
Data: 2010-08-24 19:33:40
O ash galvojau, kad musu erdve 11 matavimu turi - joo, kazko nesuziurejau :(
Kazkodel man daugiau klausimu negu atsakymu kyla - kas yra uz
erdvelaikio? Ar tai pazinu? Ar laikas gali baigtis?

Idomu, tai kad humanitarai kazkaip geriau zino atsakymus i shiuos
klausimus negu gamtamoksliukai - kazkoks fenomenas...