Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: smokas
Data: 2010-09-23 20:23:34
Tu gal linelio-shudelio ishsireishkimu neskaitei? Kad mano adresu
keiksmai buvo - nukenteti galiu, bet taip tychiotis ish motinos tik
ISHSKIRTINIS MESHLO GABALAS gali - kauke nukrito, meshliuku nuo linelio
padvelke. Taip kad linukui bus priminta ir kada jis to labiausiai
nesitikes :)

O tau shudina kompanija patinka?- irgi ish ten busi? Kur psichologini
ishsilavinima gavai?