Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Toxis
Data: 2010-08-24 18:25:31

"smokas" <no@nop.nop> wrote in message
news:i50bq7$l3l$1@trimpas.omnitel.net...
> Jo - o ash Sodeika per ta laika paskaichiau, lietuviai vel tarp 3 terminu
> pasiklydo?

o Tomas kazhkaip kitaip shituos terminus naudojo? Nes jis destytojauja tam
pachiam shlykshchiam vu, katro taip nekenchiam.

> Anglai su transcendental ishsiverchia, kokiam asilui - vertejui ish
> filosofu prieike painiava terminuose ivesti?

velgi, tas asilas, kaip tamsta ji ivardinat, yra Romanas Plečkaitis (speju),
na tiesą sakant buvo, pasimirė jis berods anais metais. Nors nelabai ash ji
megau kaip destytoja, bet imho shiek tiek aukshtesni statusa lietuviu
filosofijos padangeje turejo nei tamsta, bet chia matyt tik mano kukli
nuomone:)