Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Jantar
Data: 2010-08-25 01:06:34
Tai, kaip suprantu, tu manai esas protingesnis ir vien is klausimo supranti, ko tam nesusipratusiam zmogui reikia, ir ka zmogui reiketu daryt, su tais savo chamiskais pasisakymais?
Manau, jei zmogus yra su protu, jam nepakenks nei Biblija, is kurios, kaip is bet kurios knygos, galima daug ko pasimokyt [bet, kaip sakiau, naudotis smegenim, jei tokios yra], bet jei be proto, tai Biblija nepades, kaip ir filosofijos knygu citatos bei knygu puslapiu vardinimas.
Na, pvz, dabar as klausiu, kur isigyt Biblija, man ir vaikiska. Tu ir mane traktuosi kaip ta bomba besigaminanti ir kisi savo nuone neklaustas? Pvz. apie spynu nulauzimus ir atrakinimus as ziuriu visus viseo, kiek randu internete, tai jei paklausiciau, kur rast video, tu gal mane vagimi laikytum/laikai?