Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: smokas
Data: 2010-08-27 16:24:35
On 2010-08-27 11:50:00 +0300, Toxis@ze_yvil_place said:

> jei chia apie mano irasha apie free-thinker:
>
> http://en.wiktionary.org/wiki/free-thinker
>
> A person who has formed their opinions using reason and rational
> enquiry; somebody who has rejected dogma, especially with regard to
> religion.

Tai deklaratyvus (dogmatinis) teiginys ar shiaip, pezalu lygio
beletristika? :)))

> [...]
> pagrindo - reishkia agnostikas yra viena ish free thinkerio atmainu,
> reishkia, jei tu interpretavai Kanto mintis, kad ateizmas,
> free-thinkingas, etc etc yra zhalingas, pareishkshdamas
> "ateistas=idiotas. tai dar kantas gryno proto kritikoje numate"
> reishkia ish to ishplaukia, kad tu teigi, kad ir agnostikas=idiotas,
> nes dar kantas ta numate. su tais duomenimis, kuriuos turiu ash (tau
> nepateikus papildomu, ishsamesniu), ash drasiai teigiu, kad arba tamsta
> tiesiog nesupratote, ka sake kantas, arba specialiai ji ishkraipet

Jo - jei panashiu objektu sekoje A(1)...A(n). A(1)=A(2), tai, be abejo
A(n)=A(1) (slippery slope :) )

> [...]
> teigianchiosios puses, kol teigianchioji puse neirode, kad egzistuoja
> Jahve, Allachas, Ah-Puchas, Dzeusas, Krishna ar Visagalis Skersveju Ir
> Tushchiagalviu Ganytojas - tol laikysim, kad jie neegzistuoja,
> ishpjaustysim Okamo skustuvu. Lygiai taip pat neegzistuoja Russelo
> puodelis, Sagano purpuriniai drakonai, ar Ghoul'o Smurfai pedofilai,
> kuriu paslaugomis ash labai mielai naudojuosi. Tik shtai dabar yra
> klausimas, ar tu specialiai statai baidykles ir skleidi dezinformacija
> bandydamas pazhemint oponenta, ar tiesiog nezhinai, bet vistiek

Joo - 80 metu praejo, humanitareliai iki shiol Geodelio ikasti negali :))

For any formal effectively generated theory T including basic
arithmetical truths and also certain truths about formal provability, T
includes a statement of its own consistency if and only if T is
inconsistent.

Siulo Miunhauzeno pavyzdziu save pati uz plauku ish pelkes ishtraukti
:) - net fizikai suprato, kad sistemose, kur h >0, kai ko irodyti ish
principo neimanoma :) Humanitarams nedaeina - ish dogmatishko
determinizmo vystyklu nikaip neishauga :)

>  tai jis idiotas, kalantis vinis

> http://en.wiktionary.org/wiki/pseudointellectual
>
> Someone who pretends to be more intelligent than he is.

vanduo yra vandeningas :)

> ash tiesiog pats neteigiu nezhinodamas ir stengiuosi nekurt "faktu" on
> the run, ir visada stengiuosi priesh kazhka teikdamas, dar kart
> pasitikrint, ar manes neapgauna atmintis, ar tai nera
> fishfull-thinkingo+ atminties glichu pasekme (jei tai nera grynai
> nuomones reikalas) todel oponento kategorishkai teigianchio savo tiesas
> ash reikalauju paremti savo teiginius faktais ir citatom, nes kitaip
> jie tampa nevalidus.

Kuri citata yra validesne - ish M-teorijos ar "Loop quantum gravity"? :))))

> apsibrezhti savokas yra visada sveika ir shioje diskusijoje ishkilusias
> neaishkias savokas (transcendentinis ir transcendentalinis) ash
> apibrezhiau ish savo puses, jei kyla kazhkokiu dar neaishkumu, ar
> skirtingai suvokiamu savoku, mes galim jas apsibrezht.

Patiko transcendentalumo sutapatinimas su empirika :)

> [...]
> gauchiau kitoki atsakyma, visu pirma ieshkochiau savo klaidos, jei ne,
> tada publikuochiau savo atradima, kad 2+2/= 2
>

> dar kart, jei einsteinas, cox'as, tyson'as ar kas ten bebutu, pasake
> savo nuomone, ash ja priimu kaip nuomone, jei tai publikuoti ir
> patvirtinti mokslo duomenys, ash juos priimu nekvescionuodamas, nes ash
> deja ju patvirtint negaliu, bet jei tai praejo visa mokslinio metodo
> mashina ir buvo patvirtinta, man tai pakankamas faktas, kad ash
> priimchiau tokius duomenis ir laikichiau juos teisingais, kol neatsiras

Buvo vienas toks falsifikuotas straipsnelis atrodo Nature - tokiems
kaip tamsta - tikintiems :)

PS Kaip Russelo gerbejui jo izymiojo agnosticizmo paaishkinimo nepazinti? :)))
PPS gal zinote, kaip aklajam paaishkinti kaip ATRODO raudona spalva?