Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Jantar
Data: 2010-08-25 17:38:16
Noretum, kad man ne karta siulytum :) As tik dabar cia terliotis pradejau, siaip cia nerasineju, nes tokiu zmoniu naujienu grupese netruksta. Konkreciai man viena karta konkreti fraze, cia pat, postas kitas virsuje, daugiau tos pacios frazes nepanaudojai man, tas tiesa, as norejau pasakyt apie tai plius pacia tavo pradzia temoje su savo nekviesta nuomone [kiek zinau, megsti taip, tik pacituot ir puslapiu nurodyt negaliu].

> ne, bet noredamas ja kisht savo vaikams ir neatsargiai apie tai absiskelbes internete - turesi.
Na, supratau sita jau seniai, cia megsta pamokyt vos ne kiekvienas, o ne informacija suteikt, todel ir traukiu paskui mormonu bobutes.

> bobutes man jezaus nebekisha, o ash su malonumu sustoju pabendraut su mormonais gedimino prospekte, tiesa jie jau nuo manes bega:)
Zinai, bijau suklyst, bet kazkas buvo uzsimines apie tas bobules su tokia nuoskauda ir neigiamu atsiliepimu, bet vel, nesurasiu jau zinutes, cia jau pries kuri laika buvo fleimas, rodos, humour.binaries grupeje, na, bet jei taves bobules netraumavo vaikysteje, tai, matyt, ne tu tos zinutes autorius, bet, kiek pamenu, minciu destymas buvo panasus.

> sakychiau nesigydai savo medicina, pats pasakoji, kaip savo nuomone reikia pasilaikyt sau, bet ish kart reishki savo nuomone, ka ir kaip reiktu leisti man, taigi sakychiau truksta nuoseklumo tamstos paredymuose.
Nesupratau, ar tu cia apie paskutini sakini apie interneta? :))
Jei apie nora, kad tu nelistum su savo isvedziojimais tersti normaliu temu, kai niekas to nepraso, del ko tema pasidare jau siukslynas - o kaip kitaip nori, kad su tavimi elgtusi?
Ir baik, joks as ne tamsta :)