Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: smokas
Data: 2010-08-24 13:26:39
Joo - ryte uzsimauname sock'us, apsivelkame jacket'a ir draiviname i worka :)))

Geresni buda, kaip pademonstruoti savo neishmanyma filosofijos
LIETUVISHKUOSE terminuose (transcendentalinis :))))) ir ergo
filosofijoje bei parodyti liumpenintelektualishkas zagres rankenas ish
kisheniu sunku buvo sugalvoti :)