Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-25 14:25:43
"Jantar" <jantarasNESPAMINT@gmail.com> wrote in message news:i52soa$kc7$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir vel tu su savo "geriau skaityk". Skaitysiu, ka noresiu, o ne kas tau vaidenasi geriau.

o kur ash tamstai dar siuliau ka nors geriau skaityt? nes sakinys "ir vel tu su savo<...>" implikuoja, kad ash jau kazhka ne karta tamstai siuliau, o to, ash kazhkodel nepamenu, gal galit primint?

> Tai palauk, dabar as, noredamas pasimokyt zydu mitologijos, ir klausdamas normaliu zmoniu, kur man gauti/nusipirkti informacijos, pirma turiu tavo pamokslavimus isklausyt?

ne, bet noredamas ja kisht savo vaikams ir neatsargiai apie tai absiskelbes internete - turesi.

> Ar tau patinka, kai tau bobules kokios pradeda Jezu kist?

bobutes man jezaus nebekisha, o ash su malonumu sustoju pabendraut su mormonais gedimino prospekte, tiesa jie jau nuo manes bega:)

> [...]
> Siaip tai tau isvis reiketu uzdraust priejima prie interneto, nes velnias zino, ko tu ten prisiskaitysi, jau dabar tavo nuomone zmonemis uz viena zinute Salaseviciutes ar kokios kitos trenktos bobos turetu dometis, jeigu dar kada prie kokios valdzios prieisi, zinai, bus tada jau sorry.

sakychiau nesigydai savo medicina, pats pasakoji, kaip savo nuomone reikia pasilaikyt sau, bet ish kart reishki savo nuomone, ka ir kaip reiktu leisti man, taigi sakychiau truksta nuoseklumo tamstos paredymuose.