Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: trickyvic
Data: 2010-08-23 21:19:33
Skirtingai nuo tamstos as savo perskaitytu knygu neskaiciuoju, nes nei
perskaitytu knygu skaicius nei dydis nei storis nera visiskai jiokiu
argumentu betkokioje diskusijoje. Kad ir kaip stengciausi izvelgi, bet
diskusijos siuo atveju nematau. Matau tik kabinejimasi prie zodziu, bei
niekuo nepagrystus niekinamo pobudzio deminutyvinius kreipinius.