Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Toxis
Data: 2010-08-24 18:17:25
jei zhmogus klausia newsgrupe kaip pasigaminti sprogmeni su vyniais, skirta
pakenkti kaip galima didesniam kiekiui zhmoniu, tu atsakai, ar bandai
papasakot (kishi savo nuomone), kad terorizmas nera isheitis, kad skaudint,
ar shiuo atveju nuodyt jauna prota yra nusikaltimas... Taip tai yra
atsakymas ne I tema, bet mano supratimu religijos melo kishimas I jauna
prota yra tolyku nepilnamechiu tvirkinui, todel ash bandzhiau, kiek grubiai
ir tiesmukishkai atkalbet nuo tokio veiksmo..