Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Toxis
Data: 2010-08-24 18:34:27

"smokas" <no@nop.nop> wrote in message
news:i50o31$9bv$1@trimpas.omnitel.net...
> Kiek prisimenu netgi Einshteinui irgi kvantine mechanika kliedesiai
> atrode -

gal galima plachiau, kazhkaip neteko girdet shio teiginio.

> tamsta irgi Heizenbergo principa kliedesiu laikote?

jokiu budu, kvantine fizika jokiu budu nera mano ekspretizes shaka, ash ja
tik shiek tiek, profanishkai, domiuosi

> Ikireliatyvistineje fizikoje irgi viska paprasta ir aishku buvo.

taip, bet niutono fizika i viska kas yra "giliau" zhiurejo su dievobaimishku
prietaringumu (kazhkada teko rashyti darba ish niutono mokinio ir kolegos
Clarco ir Leibnico korespondensijos, einant per ta pati Kanta iki
Einstein'o, taigi chia shiek tiek zhiniu turiu)

> Beje visa fizika ant kietos aksiomatikos (tikiuosi nereikia aishkinti KA
> tai reishkia) pastatyta - TIKEJIMU paremta (nebent tamsta zinote kaip
> aksiomatika kitaip pagrindzima?).

Tik shtai mokslas ir yra tuo zhavus, kad net aksiomos gali but
pakeistos/perliptos atsiradus naujiems duomenims, kaip kad parode euklidine
geometrija atejus lobochevskiui. Tas pats ir su Niutonu -> Eionstein'u (nors
ten labiau papildymai). Negana to, aksiomos yra paremtos stebejimais,
skaichaivimais, o ne mitu knyga, ar primityviomis baimemis.