Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-24 14:54:57
Transcendentinis yra tavo apibrezhimas, uzh patyrimo ribu, anapus patyrimo, metafizinis, transcendentalinis yra jo antipodas - t.y. shiapus patyrimo ribu, kiek mano patyrimo ribos apema. T.y. Transcendentalines logikos ribose galima postuluoti - visos moterys turi krutis, matau bankoko kabake sutikau zhmogu su didelem krutim -> tai moteris.. Ir chia mano transcendentaline logika prasiplechia, ir del to keichiasi mano premisos - ne vien motery buna su krutim:)

Transcendentaline logika ir yra empirine logika, kuri apima tiek ir tik tiek, kiek asmeninis patyrimas. taigi tamstos pasiulymas paskaityti empirinis vs transcendentalinis patyrimas yra na, nevalidus kaip minimum.