Tema: Re: Biblija Vaikams - Vilniuje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-25 09:34:59
"Jantar" <jantarasNESPAMINT@gmail.com> wrote in message news:i51fpa$4t3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai, kaip suprantu, tu manai esas protingesnis ir vien is klausimo supranti, ko tam nesusipratusiam zmogui reikia, ir ka zmogui reiketu daryt, su tais savo chamiskais pasisakymais?
> Manau, jei zmogus yra su protu, jam nepakenks nei Biblija, is kurios, kaip is bet kurios knygos, galima daug ko pasimokyt

geriau pukuotuko pasauli skaityk, ish jos daugiau pasimokyt gali, rimtai. nes biblija, kaip bebutu, tera senoves zhydu mitologija, taip ji yra idomi (istorishkai), ish jos galima pasimokyt, jei tu domiesi zhydu mitologija (lygiai taip pat galima pasimokyt ish graiku mintu, ar gilgamesho epo, jei tu domiesi senoves graikija ar mesopotamija), kaip zhinia mituose yra krislas tiesos, jei netiki, paklausk shlymano:)

[bet, kaip sakiau, naudotis smegenim, jei tokios yra], bet jei be proto, tai Biblija nepades, kaip ir filosofijos knygu citatos bei knygu puslapiu vardinimas.

ar tu didvyri esi bent karta skaites savo ginama knyga? atvirai ir nuoshirdzhiai atsakyk

> Na, pvz, dabar as klausiu, kur isigyt Biblija, man ir vaikiska. Tu ir mane traktuosi kaip ta bomba besigaminanti ir kisi savo nuone neklaustas? Pvz. apie spynu nulauzimus ir atrakinimus as ziuriu visus viseo, kiek randu internete, tai jei paklausiciau, kur rast video, tu gal mane vagimi laikytum/laikai?

taip, kaip potencialu vagi, lygiai taip pat jei ash pamatysiu zhmogu besilauzhianti i tavo mashina ash pirma ishkviesiu policija, o jei ten tu, pametes raktus, ar besipraktikuojantis savo uber skila, ta galesi papasakot policijai, pateikdamas mashinos dkumentus. Kaip sako uzhbales gyventojai, better to be safe than sorry.