Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Rusla
Data: 2010-01-07 10:28:30
Nu va, pasirodo ir tu moki prota pisti :)
Ta lnka idejau fanams (kurie megsta pasakas, kad ju kibiras negenda), jiems
labai riezia akis tokie dalykai. Jokiu isvadu nedariau, as ju apskritai
niekada nedarau nepabandes daikto. O kadangi su subaru vazinejau ne diena ar
dvi - tai man tos pasakos juokingos. Cia tas pats buvo, kai skaiciau
forumuose kaip mac`o fanatai aiskino, kad tai super sistema, neuzluzta,
greitai veikia ir t.t. Specialiai nusipirkau macbook`a, galvoju nu nejaugi
tikrai super duper. Tai dabar man mac`o fanai tiesiog juokingi, ir kai
pasakoja nesamones - tai bent pakelia nuotaika, sedziu ir zvengiu :)))