Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dex
Data: 2009-12-31 11:16:00
trinties jega, kuri veikia vienam pavirsiui slystant kitu, yra keliu tipu.

Mus dominancios - rimties trinties jega ir slydimo trinties jega. Ant
asfalto, ant sniego ir ant ledo rimties trinties jega yra didesne nei
slydimo. To deka masina is viso pajuda is vietos ir vaziuoja (kitu
atveju, jei rimties trinties jega butu mazesne uz slydimo, tai paspaudus
gaza tau ratai suktusi vietoje). Kaip judant is vietos, taip pat tos
jegos galioja ir stabdant. Kitas niuansas, kad isikisa kitos jegos.
(pvz. pusneles susidarymas pries rata, bet cia jau kita pasaka). As
sutinku, kad praktika kartais nuneigia teogija, kai ta teorija yra
klaidinga, bet siuo atveju, jei tave sustabdys pusnele, tai jokiu budu
nepaneigs fizikos :))

Dex