Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: priest
Data: 2009-12-24 09:30:21
Va šituose tavo žodžiuose yra labai didelė dalis tiesos, tikrai su šituo
nepasiginčysi. Bet tai būdinga ne tik Subaru, bet ir kitų markių automobilių
turėtojams ( tame tarpe ir BMW), kai turėdamas kibirą su garsiu pavadinimu,
įsivaizduoja ( ar bent vaizduoja), kad važinėja aukštos klasės mašina. Galų
gale "aukštos klasės automobilio" sindromą bandoma realizuoti į įvairaus
kalibro kibirus kišami papigiaiski "made in china" a la xenonai.

O dėl mano replikos, kad Romas teisus, tai sprendžiu pagal save ( negali gi
spręsti pagal kitus, kiekvienas iš mūsų sprendžiam pagal save:): visada
norėjau turėti Subaru, važinėjau VW, Škoda, Opel, dabar važinėju Subaru
Foresteriu. Tikrai nesimeldžiu Subaru-i ( lygiai taip pat, kaip ir kitai
markei), mašina kaip mašina, bet man imponuoja AWD, gera pakaba, reti
remontai. Visi nežavi nemažas kuro suvartojimas, nelabai pigios detalės.
Kada nors gyvenime tikiuosi dar pavažinėti su MB.
O man BMW- gera mašina, bet asocijuojasi su chamiškumu ir agresija ( deja,
vos ne kasdien tai matoma gatvėje). Sutinku su nuomone, kad BMW renkasi tam
tikrų asmenybės bruožų turintys vairuotojai ( be abejo- ne visi, su Subaru
irgi chamų pasitaiko), todėl jokio noro važinėti BMW neturiu.

Tokia vat nuomonė,

gerų švenčių,

priest