Taip, elementariu tiesu supratimas yra gerai. Gal but mes kalbame apie skirtingas situacijas. Sukonkretink apie koki auto kalbi. Nes kalbam pagrinde apie ora. O tavo elementarios tiesos skriasi automobiliams priklausomai nuo ju komplektacijos ir tu komplektuojanciu elementu konstrukcijos :) O jei jau isskirti esminius momentus tai butu taip: Jei tu stabdydamas uzblokuoji visus ratus, tada tau visiskai jokio skirtumo, kiek pas tave WD. Bet jei tu neblokuoji ratu, tada stabdymas dali buti labai ivairus. Pradedant nuo abs'o nebuvimo, ir baigiant tobulai veikiancia abs. Kalbejai kazka apie kaire koja - tu lenktynininkas? Ar tik su segamegadrive raliuoji? :) Dex Rusla rašė: > Be reikalo manai, kad kalbu tik tam, kad irodyti teisybe ;) > Teisiog kuo daugiau zmoniu supras elementarias tiesas - tuo geriau ir > saugiau visiems bus vaziuoti bendro naudojimo keliais. Greita sustojima > tikrai nenulemia transmisijos tipas, visiskai. Stabilumui uztikrinti > vaziuojant (cia turiu omeni stabdyma varikliu) - taip, 4wd geriau, bet > stabdimo efektyvumui - NE, nera jokio skirtumo >