Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dex
Data: 2009-12-29 09:21:02
Niekas cia niekuo nesimatuoja. As tik noriu pasakyti, kad imho,
lenktynininkai yra hi-end vairuotojai. Tu man parodyk nors viena, kuris
vazuioja isijunges abs, asc, ir visokias kitokias nesamones?

Ar ne pas juos yra maksimalus pagreitejimai ir maksimalus stabdymai? Ar
ne jie niekada stabdzio nespaudzia begio neistrauke?

Tiesiog tavo sausuose teoriniuose pasvarstymuose imho pilna skyliu,
todel ir paklausiau, kas prie ko.

> Taip, stabdymas bus labai ivairus, bet jis NEPRIKLAUSIS nuo
> transmisijos tipo

priklausys, todel, kad imant situacija be abs'o, ganetinai daznu atveju
tau galas (su 4wd) ne taip lengvai uzsiblokuos (kas ivyktu prie 2wd vos
tau nervingiau spustelejus stabdzius), nes jis bus stabdomas (bet ir tuo
paciu varomas) nuo transmisijos, kas yra labai gerai slidziame kelyje,
ir kas neleidzia taip lengvai uzblokuoti galo bei islyginti stabdymo
jegos netolygumus esant kazkiek pasidevejusiems stabdziams.
Nebent tu nori pasakyti, kad su uzblokuotais ratais tu geriau sustosi,
nei maksimaliai stabdomu, bet neuzblokuotu? Tada tu jau priezstarausi
ABS'o isradeju teorijai :))

Dex