Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-12-24 18:13:54
"Vejas" <some@ones.com> wrote in message
news:hgsslr$rgr$1@trimpas.omnitel.net...
> Papasakokit ir man. Labai idomu kaip subaru turetojui:) Nes kazko nieko
> ten tokio nejauciu...

    Subaru outkack 2002 - 250 t km be remontu, praktiskai tik tech
prieziura....
    BMW X5 (4,4 benzinas) 2002 (ar pirmu, tiksliai nepamenu) - ~150t km  -
keista greiciu deze, perrinkinetas variklis, keistas , atrodo ,
generatorius, duru sandarinimo gumos, centrines konsoles displejus,
perdazytas del (!!) rudijimo.... cia tik dalis remontu. Pirktas naujas
krastoje, nedauztas.

Kuri auto kokybiska, a  ????

> Gal del to kad pries tai isbandziau kokybiska bmw:)
    Va del kokybes ir vazineju ne su bmw , o su subaru....
Audrius K.