Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 17:58:26
kas dienai Evo per daug "sportiska", nebent kokia Ralliart, tik paskutiniu
metu nesidomejau, ale pries pusmeti tik automatiniai Ralliartai galejo but,
kas man netinka.
Nu ir vidaus dizainas man paskutinio Lancerio ne pats geriausias.
Buvo mintis Galanta VR4 susirast, bet kaip paaiskejo jis gamykliskai tik su
vairu desinej pusej buvo (cia sneka apie paskutine ju karta, "ryklius"
eina), tai nusprendziau, kad uzsipi... beieskodamas, tada dar bbz kiek vargo
reikes kol i vazinejama Lietuvoj persidarysiu ir teko su ta mintim
atsisveikint...

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance