Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: priest
Data: 2009-12-29 11:20:25
Rusla, o kas yra "rinkos segmentas"? Mano manymu, tai tėra vadybos ir
reklamos rezultatas, objektyvumo jame- gal kokie 5 proc. ir bus. Ištrauk iš
džiunglių aborigeną, kuris gyvenime nieko nėra girdėjęs apie MB, BMW ir,
tarkim, Ford. Duok jam pravažiuot ir dar klausimas, kuri mašina jam
pasirodys geriausia. Galų gale iš 10 aborigenų dauguma pasirinks skirtingai.
Čia mums, nuo vaikystės žiūrintiems TV, vartantiems žurnalus, internetą ir
t.t. yra įkaltą į galvą, kad yra kažkokie "segmentai", kad yra "geresnės ir
blogesnės" mašinos, suformuoti įvaizdžiai, kad tą ar aną vairuoti yra
"prestižiška ir stilinga", o šitą vairuoti yra "visiškas gaidys". O
objektyviai ( kiek tai yra įmanoma) žiūrint visos mašinos genda, visos
rūdija, su visom yra daugiau ar mažiau problemų, todėl galų gale ir lieka
tas kiekvieno individualus pasirinkimas pagal supratimą, poreikius ir
finansines galimybes. Todėl ir rašau, kad " kiekvienam savo: kam BMW, o kam
Subaru". Dar kartą pasikartosiu: BMW- tikrai gera mašina, bet pagal mano
poreikius ir gyvenimo būdą, man labiau priimtina Subaru ( tikrai ne todėl,
kad Subaru "geresnė").

priest