Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-29 18:39:29
nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man niekaip 
kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima įdėt normalius, 
APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė visiška, po ranka 
jie.

"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net...
> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie 
> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo 
> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-)
> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt 
> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele prie 
> sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga padaryt, 
> kad sviesas uzsidegt :-)
>
>
> -- 
> Caponi
> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net...
>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip 
>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne  normalių 
>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia
>>
>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau 
>>> nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi 
>>> prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma 
>>> vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie vairo, 
>>> o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu virykliu 
>>> Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas mano akim 
>>> ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar medzio 
>>> imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu garso, 
>>> izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel nemegstu, kai 
>>> salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad variklis palyginus 
>>> gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o padangu keliamas triuksmas 
>>> :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas nera komfortiskesnis ar 
>>> vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - papildomi mygtukai ir navarotai 
>>> man nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas yra tik tradiciskai 
>>> vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera 
>>> svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo.
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Caponi
>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>
>>>
>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos 
>>>> salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), 
>>>> patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios 
>>>> akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys 
>>>> mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t.
>>>>
>>>>
>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog 
>>>>> tavo komforto suvokimas yra kitoks.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>
>