nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima įdėt normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė visiška, po ranka jie. "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net... > Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie > ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo > girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-) > Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt > masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele prie > sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga padaryt, > kad sviesas uzsidegt :-) > > > -- > Caponi > Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance > Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net... >> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip >> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne normalių >> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia >> >> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau >>> nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi >>> prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma >>> vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie vairo, >>> o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu virykliu >>> Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas mano akim >>> ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar medzio >>> imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu garso, >>> izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel nemegstu, kai >>> salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad variklis palyginus >>> gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o padangu keliamas triuksmas >>> :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas nera komfortiskesnis ar >>> vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - papildomi mygtukai ir navarotai >>> man nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas yra tik tradiciskai >>> vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera >>> svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo. >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>> >>> >>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos >>>> salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), >>>> patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios >>>> akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys >>>> mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t. >>>> >>>> >>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog >>>>> tavo komforto suvokimas yra kitoks. >>>> >>>> >>> >>> > >