Teisingam kely su savo klausimais. Įtariu, kad flame'as jau tuoj tuoj vėl turėtų užrusenti:) "Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų news:hhdlvb$d3$1@trimpas.omnitel.net... > Blyn, kazkaip niekad nesusimasciau apie tas kryptis, niekad problemu su > skirtingais auto nekilo :-), svarbu pati rankenele toj vietoj, kur ja > tikiesi rast... > O bet taciau, kyla klausimas, kas tie "visi normalus automobiliai", kurie > nustato standarta :-) > > > -- > Caponi > Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance > Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI > > > > "Vejas" <some@ones.com> wrote in message > news:hhdlms$vq2$1@trimpas.omnitel.net... >> Dar galit pafleiminti apie japoniskų automobilių valytuvų rankenėle, kuri >> gaidiškai jungiasi į priešingą pusę nei visų normalių automobilių:) >> >> "Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų >> news:hhdbie$lcs$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai va gi ir sakau, kad komforta ir patoguma kiekvienas savaip supranta, >>> o ir iprociai ne paskutine vieta uzima :-) >>> >>> -- >>> Caponi >>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hhdbc0$l63$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man >>>> niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima >>>> įdėt normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė >>>> visiška, po ranka jie. >>>> >>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>> news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie >>>>> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo >>>>> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-) >>>>> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt >>>>> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele >>>>> prie sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga >>>>> padaryt, kad sviesas uzsidegt :-) >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Caponi >>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip >>>>>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne normalių >>>>>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia >>>>>> >>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne >>>>>>> prasciau nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, >>>>>>> visi prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel >>>>>>> dauguma vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles >>>>>>> prie vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu >>>>>>> elektriniu virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai >>>>>>> veikia, dizainas mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas >>>>>>> visokiu aliuminio ar medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, >>>>>>> kad, kaip visu japonu garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir >>>>>>> netrukdo (kazkodel nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), >>>>>>> bet pikta tai, kad variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau >>>>>>> girdisi ne jis, o padangu keliamas triuksmas :-) Todel viska >>>>>>> ivertinus man BMW komfortas nera komfortiskesnis ar vertas daugiau >>>>>>> uz Mitsubishi komforta - papildomi mygtukai ir navarotai man >>>>>>> nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas yra tik tradiciskai >>>>>>> vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera >>>>>>> svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Caponi >>>>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>>>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>>>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos >>>>>>>> odos salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau >>>>>>>> valyti), patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas >>>>>>>> funkcionalumas, malonios akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai >>>>>>>> ir patogiai veikiantys mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju >>>>>>>> bei triuksmu lygis ir t.t. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>>>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, >>>>>>>>> tiesiog tavo komforto suvokimas yra kitoks. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >