Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-29 21:46:55
Teisingam kely su savo klausimais. Įtariu, kad flame'as jau tuoj tuoj vėl 
turėtų užrusenti:)

"Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų 
news:hhdlvb$d3$1@trimpas.omnitel.net...
> Blyn, kazkaip niekad nesusimasciau apie tas kryptis, niekad problemu su 
> skirtingais auto nekilo :-), svarbu pati rankenele toj vietoj, kur ja 
> tikiesi rast...
> O bet taciau, kyla klausimas, kas tie "visi normalus automobiliai", kurie 
> nustato standarta :-)
>
>
> -- 
> Caponi
> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>
>
>
> "Vejas" <some@ones.com> wrote in message 
> news:hhdlms$vq2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dar galit pafleiminti apie japoniskų automobilių valytuvų rankenėle, kuri 
>> gaidiškai jungiasi į priešingą pusę nei visų normalių automobilių:)
>>
>> "Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų 
>> news:hhdbie$lcs$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai va gi ir sakau, kad komforta ir patoguma kiekvienas savaip supranta, 
>>> o ir iprociai ne paskutine vieta uzima :-)
>>>
>>> -- 
>>> Caponi
>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hhdbc0$l63$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man 
>>>> niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima 
>>>> įdėt normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė 
>>>> visiška, po ranka jie.
>>>>
>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie 
>>>>> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo 
>>>>> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-)
>>>>> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt 
>>>>> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele 
>>>>> prie sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga 
>>>>> padaryt, kad sviesas uzsidegt :-)
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Caponi
>>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip 
>>>>>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne  normalių 
>>>>>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia
>>>>>>
>>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne 
>>>>>>> prasciau nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, 
>>>>>>> visi prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel 
>>>>>>> dauguma vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles 
>>>>>>> prie vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu 
>>>>>>> elektriniu virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai 
>>>>>>> veikia, dizainas mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas 
>>>>>>> visokiu aliuminio ar medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, 
>>>>>>> kad, kaip visu japonu garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir 
>>>>>>> netrukdo (kazkodel nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), 
>>>>>>> bet pikta tai, kad variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau 
>>>>>>> girdisi ne jis, o padangu keliamas triuksmas :-) Todel viska 
>>>>>>> ivertinus man BMW komfortas nera komfortiskesnis ar vertas daugiau 
>>>>>>> uz Mitsubishi komforta - papildomi mygtukai ir navarotai man 
>>>>>>> nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas yra tik tradiciskai 
>>>>>>> vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera 
>>>>>>> svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> -- 
>>>>>>> Caponi
>>>>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>>>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos 
>>>>>>>> odos salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau 
>>>>>>>> valyti), patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas 
>>>>>>>> funkcionalumas, malonios akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai 
>>>>>>>> ir patogiai veikiantys mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju 
>>>>>>>> bei triuksmu lygis ir t.t.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, 
>>>>>>>>> tiesiog tavo komforto suvokimas yra kitoks.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>