Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-12-26 12:30:53
nu gal persistengiau su frazeologizmais :)

tiesiog naivu lyginti viena plastmases tipa su kitu - isliejimo kokybe be
priekaistu, sudetis atlaiko temeraturu skirtumus, nebraska, neblunka,
(versta oda pas e46 man isvis asmeniskai nelima lyginant su klasikine pas
subarikus) - zodziu viskas savo vietose - tai kuom ten E46 tos medziagos
tokios jau afigieniskesnes?
Apskritai sita tema supermama.lt gal labiau tiktu (mano "ryciagas" blizga
geriau nei tavo, bet tavo uztat valosi su baldu blizgikliu geriau nei mano)

galiausiai - del skonio nesigincijama!