Genda, bet ne taip daznai. Pvz. galima sakyti, kad kai kurios detales devisi - pvz. truke reikejo keisti po 50 tkm. Daugiau lyg ir nieko (3 x tpfu). O del stabdymo- tiesa, begejasi greiciau uz kitas, bei kai stabdai - tas pats kaip ir kitos. Dainiushas rašė: > ee, taigi kolega Audrius neseniai įrodinėjo, kad Subaru niekas negenda, > viskas protingai padaryta ir nieko nereikia taisyt :). > > Kas link žiemos - prikolas, kol važiuoji. Kai reikia sustot - prikolas > baigiasi. Ir garantuoju, kad neskaitant absoliutaus ekstrymo, > nenuvažiuosi žiemą su Subaru nei saugiau nei greičiau. Nebent taip > jausies... > > "Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message > news:hh9ifg$dah$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne vienintelis deja :) Pasivazinejes viena ziema su ja, po to visas >> kitas turejau tik subaru, ir va, kai reikia vel keisti mashina,linkstu >> vel prie jos. O del teisybes, tai ne vienas ir ne du procentai ju >> keliuose. O ju ne tiek, kiek VW ar kitu tik todel, kad jos megejui ir >> ju aptarnavimas kainuoja brangiau - uz 400 lt visos pakabos priekines >> neperrinksi :) >> >> >> Memba of board rašė: >>> tai kad vienintelis fanatikas cia esi tu. >>> Aiskinu paprastai - jei Subaru butu geriausia masina - ju butu ne >>> pora procentu keliuose. Paziurek i vokisku masinu procenta tuose >>> paciuose keliuose - ir suprasi kas yra gaidys. >>> Ir kainos cia neapkaltinsi - pats rasei, kad ji 4 kartus pigesne nei >>> vokiskas analogas. >>> >