Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 16:24:37
Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau nei
kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi prietaisai po
ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma vokieciu megsta sviesu
junginejima padaryt ne ant rankeneles prie vairo, o ant prietaisu skydelio
perjungeja kaip ant senu elektriniu virykliu Elektra 1001 prisabachint :-))
ir puikiai veikia, dizainas mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas
visokiu aliuminio ar medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad,
kaip visu japonu garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo
(kazkodel nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad
variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o padangu
keliamas triuksmas :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas nera
komfortiskesnis ar vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - papildomi
mygtukai ir navarotai man nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas yra
tik tradiciskai vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man kaip
minimum nera svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance