Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o padangu keliamas triuksmas :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas nera komfortiskesnis ar vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - papildomi mygtukai ir navarotai man nereikalingi, ir realiai objektyvus dalykas yra tik tradiciskai vokieciu geresne garso izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera svarbi ar juo labiau verta didelio kainu skirtumo. -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net... > Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos > salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), patogus > inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios akiai ir > prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys mygtukai ir > perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t. > > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net... >> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog tavo >> komforto suvokimas yra kitoks. > >