<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META content=text/html;charset=iso-8859-4 http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18854"> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff CanvasTabStop="true" name="Compose message area"> <DIV><FONT size=2 face=Arial>Bl kaip uzknysa, kai marketologais paveikti zmones pradeda destyt kitiems nesamones :) Cia is kur suzinojai, kad tavo masinos svorio centras zemiau nei kitu? :)))</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>Ar tavo manymu masina tik is variklio susideda? Tipo px kad ji dvigubai aukstesne, uztai variklio svorio centras truputi zemiau - tai reiskia ir visos masinos svorio centras zemiau?)</FONT></DIV> <BLOCKQUOTE style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" dir=ltr> <DIV>"Audrius K." <<A href="mailto:Audrius@audrius.com">Audrius@audrius.com</A>> wrote in message <A href="news:hh606h$80o$1@trimpas.omnitel.net">news:hh606h$80o$1@trimpas.omnitel.net</A>...<FONT size=2> Turejau proga tuo praktiskai isitikinti. Jei nebutu buves zemas subaru svorio centras, buciau nusileides ant stogo...o nusileidau ant ratu...</FONT><FONT size=2>Iki tol as irgi nevertinau sio privalumo. Galvojau, kad tai tik marketingas.</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>