pats tu toks ;) o efektyviau stadbys varikliu tai neieina i "GREICIAU SUSTOS"? As gi ir aiskinu, kad stabdant varikliu + stadziais, bet neblokuojant ratu galima sustogi greiciau nei uzblokavus ir ciuoziant. Tai patvirtina ir fizikos teorija, ir mano praktika. Isskyrus tam tikrus atvejus ant sniego (kur itakoja gal but ir uzsikasimas i sniega). Bet ant ledo tai dazniausiai taip. Gi ir sakau, kad reikia susitari, kuri atveji nagrinejam, nes skirtingose salygose egzistuoja skirtingos tiesos. Taciau vienareiksmiskai teigti, kad "4wd" itakos stabdymui neturi - manau, yra neteisinga. Dex Rusla rašė: > Pagal mane, tai tu pats nesupranti, ka nori testuot ;) > Dar karta - apie ka kalbi? A pie tai, su kokia transmisija masina GREICIAU > SUSTOS, ar kokia EFEKTYVIAU stabdys varikliu? > > "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message > news:hhs6g8$nfs$1@trimpas.omnitel.net... >> siaip tai as niekada negesinu variklio, jei stabdydamas su begiu. >> Gi kas tukdo isminti sankaba, kai greitis lieka visiskai mazas. Be to, >> jei neisminsi sankabos, automatinis padsosas kaip tik stengsis uzkelti >> apsukas (jei jos krito zemiau minimaliu) ir tokiu atveju tik stumtels >> masina i prieki, vietoj to, kad padetu su stabdymu. > >