Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dex
Data: 2010-01-05 13:01:47
pats tu toks ;)
o efektyviau stadbys varikliu tai neieina i "GREICIAU SUSTOS"? As gi ir
aiskinu, kad stabdant varikliu + stadziais, bet neblokuojant ratu galima
sustogi greiciau nei uzblokavus ir ciuoziant. Tai patvirtina ir fizikos
teorija, ir mano praktika. Isskyrus tam tikrus atvejus ant sniego (kur
itakoja gal but ir uzsikasimas i sniega). Bet ant ledo tai dazniausiai
taip.
Gi ir sakau, kad reikia susitari, kuri atveji nagrinejam, nes
skirtingose salygose egzistuoja skirtingos tiesos. Taciau
vienareiksmiskai teigti, kad "4wd" itakos stabdymui neturi - manau, yra
neteisinga.

Dex

Rusla rašė:
> Pagal mane, tai tu pats nesupranti, ka nori testuot ;)
> Dar karta - apie ka kalbi? A pie tai, su kokia transmisija masina GREICIAU 
> SUSTOS, ar kokia EFEKTYVIAU stabdys varikliu?
> 
> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message 
> news:hhs6g8$nfs$1@trimpas.omnitel.net...
>> siaip tai as niekada negesinu variklio, jei stabdydamas su begiu.
>> Gi kas tukdo isminti sankaba, kai greitis lieka visiskai mazas. Be to,
>> jei neisminsi sankabos, automatinis padsosas kaip tik stengsis uzkelti
>> apsukas (jei jos krito zemiau minimaliu) ir tokiu atveju tik stumtels
>> masina i prieki, vietoj to, kad padetu su stabdymu.
> 
>