Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Vejas
Data: 2009-12-29 21:35:56
Dar galit pafleiminti apie japoniskų automobilių valytuvų rankenėle, kuri 
gaidiškai jungiasi į priešingą pusę nei visų normalių automobilių:)

"Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų 
news:hhdbie$lcs$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai va gi ir sakau, kad komforta ir patoguma kiekvienas savaip supranta, o 
> ir iprociai ne paskutine vieta uzima :-)
>
> -- 
> Caponi
> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hhdbc0$l63$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man 
>> niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima įdėt 
>> normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė 
>> visiška, po ranka jie.
>>
>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>> news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie 
>>> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo 
>>> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-)
>>> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt 
>>> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele 
>>> prie sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga 
>>> padaryt, kad sviesas uzsidegt :-)
>>>
>>>
>>> -- 
>>> Caponi
>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip 
>>>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne  normalių 
>>>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia
>>>>
>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau 
>>>>> nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi 
>>>>> prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma 
>>>>> vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie 
>>>>> vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu 
>>>>> virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas 
>>>>> mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar 
>>>>> medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu 
>>>>> garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel 
>>>>> nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad 
>>>>> variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o 
>>>>> padangu keliamas triuksmas :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas 
>>>>> nera komfortiskesnis ar vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - 
>>>>> papildomi mygtukai ir navarotai man nereikalingi, ir realiai 
>>>>> objektyvus dalykas yra tik tradiciskai vokieciu geresne garso 
>>>>> izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera svarbi ar juo labiau verta 
>>>>> didelio kainu skirtumo.
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Caponi
>>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance
>>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos 
>>>>>> salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), 
>>>>>> patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios 
>>>>>> akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys 
>>>>>> mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog 
>>>>>>> tavo komforto suvokimas yra kitoks.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>
>