Dar galit pafleiminti apie japoniskų automobilių valytuvų rankenėle, kuri gaidiškai jungiasi į priešingą pusę nei visų normalių automobilių:) "Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų news:hhdbie$lcs$1@trimpas.omnitel.net... > Tai va gi ir sakau, kad komforta ir patoguma kiekvienas savaip supranta, o > ir iprociai ne paskutine vieta uzima :-) > > -- > Caponi > Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance > Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hhdbc0$l63$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai ir girdžiu iš važinėjančių visokiais giundajais. Nedaeis man >> niekaip kam kraut penkiolika funkcijų vienai rankenėlei, kai galima įdėt >> normalius, APŠVIESTUS jungiklius. Kad neina jų pasiekt - nesąmonė >> visiška, po ranka jie. >> >> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >> news:hhd8me$i4i$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ant svirteles jis tiesiog po ranka (gi va ir vyksta diskusijos apie >>> ergonomikas, patogumus ir t.t. ;-)), juolab, kad jei ne is manes pirmo >>> girdi, reiskias daug kam tas jungiklis nepatogus :-) >>> Blyn, teko man kazkada 3 firminius Karmelavos cepelinus inpisus bandyt >>> masina uzsivest (paminejau geru zodziu Saab'a su ju uzvedimo spynele >>> prie sedynes), o su vokieciu dar butu teke antra nezmoniska pastanga >>> padaryt, kad sviesas uzsidegt :-) >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hhd4gr$ddf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ne iš tavęs pirmo girdžiu apie tą šviesų jungiklį - bet niekaip >>>> nesupratu kodėl patogiau grabaliot svirtelės galą, o ne normalių >>>> gabaritų jungiklį. Gi vairuojant juo šiaip ar taip naudotis nereikia >>>> >>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>> news:hhd3f5$c1n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai vat viska ka ivardinai vertinant, MAN Galante nei kiek ne prasciau >>>>> nei kokioj Audi atrodo - sikna prie sedynes puikiai tinka, visi >>>>> prietaisai po ranka (tarp kitko, niekaip nesuprantu, kodel dauguma >>>>> vokieciu megsta sviesu junginejima padaryt ne ant rankeneles prie >>>>> vairo, o ant prietaisu skydelio perjungeja kaip ant senu elektriniu >>>>> virykliu Elektra 1001 prisabachint :-)) ir puikiai veikia, dizainas >>>>> mano akim ziurint vienas geresniu, nesugadintas visokiu aliuminio ar >>>>> medzio imitaciju, galbut vienintelis trukumas, kad, kaip visu japonu >>>>> garso, izoliacija ne ideali ir nors man tai ir netrukdo (kazkodel >>>>> nemegstu, kai salone vos ne ideali tyla buna), bet pikta tai, kad >>>>> variklis palyginus gerai izoliuotas ir labiau girdisi ne jis, o >>>>> padangu keliamas triuksmas :-) Todel viska ivertinus man BMW komfortas >>>>> nera komfortiskesnis ar vertas daugiau uz Mitsubishi komforta - >>>>> papildomi mygtukai ir navarotai man nereikalingi, ir realiai >>>>> objektyvus dalykas yra tik tradiciskai vokieciu geresne garso >>>>> izoliacija, kuri bent man kaip minimum nera svarbi ar juo labiau verta >>>>> didelio kainu skirtumo. >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> Caponi >>>>> Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance >>>>> Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI >>>>> >>>>> >>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>>> news:hhd1pt$9s0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Komfortas man - tai patogios ir funkcionalios sedines (paprastos odos >>>>>> salonas man asocijojasi su masina darbui - taip patogiau valyti), >>>>>> patogus inzineriniai sprendimai bei logiskas funkcionalumas, malonios >>>>>> akiai ir prisilietimui medziagos, maloniai ir patogiai veikiantys >>>>>> mygtukai ir perjungikliai, zemas vibraciju bei triuksmu lygis ir t.t. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >>>>>> news:hhd19i$96l$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> As tau nepradesiu aiskint, kad tu nesupranti apie komforta, tiesiog >>>>>>> tavo komforto suvokimas yra kitoks. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >