Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Romas
Data: 2009-12-23 12:30:30
na vis tiek  nesupratai ....
pvz man BMW is vis neidomi masina asmeniniam naudojimui, nebent
patiko nesenai vaziavau 760 , taip , tai masina .!!!!
sustras variklis reikalingas daugumije preis panikes pasidemonstruoti ,
ar dar kitas koks DEMO variantas. ::)) , bet pats "kevalas" i kuri idetas
tas variklis man daug svarbiau .
Subaru turi savo pirkeju rata, ir tai ju TOP modelis

Romas