Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 15:11:33
vat jei mane pazinotum, tai zinotum, kad man remonto kainos niekada
nerupejo - toks jau as zmogus, nesu aptekes babkem, bet ju visada turiu
pakankamai, kad patenkinciau savo norus, bet visada renkuosi tai kas man
patinka, o ne kas yra geriausia/kruciausia pagal visuomenes nuomone ar
gamintoju lozungus. To paties Galanto remonto kainos nera is paciu
maziausiu, taip norint susisukt papigiai ko gero net ta pati BMW galima
pigiau remontuotis butu vien del didesnio naudotu/neoriginaliu detaliu
pasirinkimo.

Beje, butent naudoto Galanto pirkimui viena pagrindiniu priezasciu - jis jau
nebegaminamas, o kazkaip is nauju dabar gaminamu markiu ir modeliu man prie
sirdies taip labai nelimpa nei vienas (cia turiu pastebet, kad sneka eina
apie vidutini kainu lygi (tarkim iki 100-120KLt max), t.y. as su mielu noru
koki nauja Porsche ar Skyline isigyciau, ale jie jau man per brangus, gal
veliau kada :-)).
Galu gale maniskis Galantas, kaip minejau, kainavo 16KLt, dar labai panasi
suma buvo sukista per pirmus pora menesiu tam, kad pakeist viska, kas kelia
bent menkiausia itarima, ir dabar as realiai turiu automobili, kuris
galutiniam rezultate atsiejo ~2 kartus pigiau nei panasios klases naujas
daiktas, MAN patinka ir puikiai tinka ir as esu 100% isitikines, kad nera
nei kiek blogesnis ar maziau patikimas uz pries metus is salono isriedejusi
(zinoma, nuo atsitiktiniu gedimu niekas neapsaugotas, net ir Veyronas :-))

Taigi " JEi pinigai butu VISISKAI px, tiesiog pasakytu - rinkis ta arba
ana" - nei BMW, nei MB mano svarstytinu variantu sarase TIKRAI nebutu.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance