Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: kardanas
Data: 2010-01-05 13:47:59
labai geras dalykas yra paletintojas kuris pa defoltu ejo i universalus iki
99m. Naujesniem nesidomejau kazkaip ar jis yra ar nebe. tikriems subaru
fanams turbut labiausiai ir patinka awd patikima konstrukcija ir jos darbas.
Jei subarikai neturetu awd as jau jo nepirkciau. Privalumas ir opozitas be
turbinos 2.0 ir 2.2 SOHC  nebijo perkaitimu ir laiko 0,5 limono naujesni
matarai jau girdejau byra. Automatai senesni irgi gerai laiko. Apskritai
imant bet kokia marke auto kuo naujesne tuo pas ja daugiau gedimu. Teisybe
pasakius net nezinau ka ir reiketu imti is salono. Nebent atvaziuoji
garantini laikotarpi ir keiti naxren i kita.