Nu taisyklingai, o ne kazkaip "po pacanski" sedint norint pasiekt sviesu jungikli, pvz., Merse, reikia ciut pasilenkt. Nebent pas tave labai kojos trumpos ir rankos ilgos :-) -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI P.S. nezinau kokia ten pas tave Honda, bet su 1995 uosvio Accordu ir su pora cveku (1991 ir 1994 metu gimimo) su sviesu junginejimu jokiu nepatogumu nebuvo ir niekur specialiai ziuret nereikejo "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message news:hhddik$nmk$1@trimpas.omnitel.net... > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:hhdca1$m70$1@trimpas.omnitel.net... >> Ant paneles jau tikrai ne po ranka iseina, nebent vazineji vaira po >> papais pasikises, o normaliai atsisedus kad ir ne daug, bet iki to sviesu >> perjungejo "pasitempt" reikia. > > "normaliai" - tai cia tipo "po pacanski"? :)) > gal nemokink tu manes sedeti prie vairo :D > >> Apie priesrukiniu zibintu ijungima kaip taisykle signalizuoja lempute >> prietaisu skydelyje - susitvarkyk ja, jei nesviecia, nereikes landziot uz >> vairo kazkur > > Vel mokinti bandai. Gal pirma paziurek kaip ten kas junginejasi ir del ko > reikia ziureti i svirti, pries sakydamas. > Kas del lempuciu - kolkas dar nei viena neperdege, nuo masinos gimimo > > >> Pagal tavo logika iseitu, kad ir mygtukai ant vairo nepatogus daiktas, bo >> prie ju is vis neparasyta koks rezimas ijungtas, reikia kazkur i ant >> paneles sumontuota ekrana ziuret :-) > > O vat cia jau komforto klausimas. Pvz hondoje jie man patogus, forde - > sudas paskutinis >