kalbant apie 4AT vs 5MT privalumus ir ekonomija - ju kaip ir nerasta pagal gamintojo deklaruojamus duomenis ;) mieste trinantis - su 5AT 5-as begis vistiek retai kada isoktu, o 4MT 4-as begis mieste ir taip daznai jungiasi (70 kmph gal - sunku ten pajausti istiesu i apsukas akylai neziurint). Taigi, jei tavo pozicija tokia pati kaip ir Jeremy Clarksono ("More is better") - tada taip, gi - mano nuomone yra tokia, kad pas japonus tiesiog praktiskesnis poziuris nei pas vokiecius - tavo teise rinktis - nori - imk 5MT ar 5AT varianta (3.0R) - deja as asmeniskai neturejau tokios galimybes rintis, 2.0R man ir taip musa per kisene kas menesi supilant po 800Lt i baka. Pasiseks gyvenime - lakstysiu su STi - pilsiu 20ltr/100km. Seip, pries pradedant sia diskusija reiketu pasidalinti pagal amziaus grupes - manau atomatiskai neliktu apie ka diskutuoti ;) "Vejas" <some@ones.com> wrote in message news:hgsv7h$uuh$1@trimpas.omnitel.net... > Na matai, su bmw pavazinejus man yra logiska, kad veidrodelius visada > sildytu:) > Del klimos tau pasiseke, man ne:) Net i galva neatejo kad toks didziulis > bug'as galetu buti ir I tai reiketu atkreipti demesi renkantis... kai > nesalta ar vasara viskas ok, bet per salcius tai erzina stipriai. > Nelabai supratau argumento del 4 begiu automato ir ziedo - juk automatas > skirtas miestui ir turi buti normalus o ne taupos variantas:) > "garso izoliacija neideali, tai kam ideali garso aparatura?" Man rodos > bandai pats sau racionalizuoti:) Bet kokiu atveju uztektu bent jau > kokybiskos aparaturos, o ne idealios:) Ir garso izoliacija irgi puse > velnio > (o mieste visai ok, taip kad garsas galetu buti ir geresnis) > > Na ne visiska piguva, bet tikrai kaina per didele man rodos. > As mastau kad subaru daugiau manau nebeturesiu. Mastau apie vidutinio > dydzio > audi ar lexus, o gal ir bmw. > > > "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> parašė naujienų > news:hgstor$suv$1@trimpas.omnitel.net... >> taip, vazineju, su legaciu >> >> -sildo veidrodelius kai ijungiu (logiska manau) - nugaruoja laaaabai >> netgi >> greitai. >> -per galini ziuriu retai, nes sedanas - taciau galas sildo irgi puikiai. >> -zemiausia klimos temperatura - 15 laipsniu (maziau neisivaizduoju kam >> gali reiketi) >> -klimos putimas - priekaistu neturiu - na gal tik uzpisa po default'u >> "AC" >> isijungiantis ant kai ne kuriu rezimu >> -taip - AT 4 begiu, bet tada turejo uzkliuti ir 4 cilindru opozicinis. >> Man >> netrukdo nei vienas nei kitas - pats nepamirsk, kad foresteris ne >> ziedinei >> trasai adaptuotas (legacis irgi). >> -garso izoliacija neideali, tai kam ideali garso aparatura? Automobilio >> klase tiesiog neta, kaina - taipogi. >> -kas del piguvos - na yra plastmasiniu detaliu, bet nei ten jos trinasi, >> nei braska, nei luzta, nei keicia spalva ant saules - neturiu prie ko >> prikibti. >> >> tiesa, foresteris gal ne ta serija, kuri prie sirdies liptu ir man >> paciam, >> bet daznai tenka su priespaskutiniu M3 pasivazineti - apart smagesnio >> varikliuko nematau esminiu privalumu - viduje sakyciau netgi skurdziau >> nei >> pas legacy. >> >> Zinau tik viena - sekamtis mano wagenas taipogi bus Subaru. >> >> "Vejas" <some@ones.com> wrote in message >> news:hgsshu$rce$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ar vazineji su subaru? As turiu Forester XT 2008m - galiu pasakyt ta >>> puokste yra stipriai apvytus. >>> - Veidrodeliai sildomi, bet sildo tik tada kai juos ijungi ir silpnai (o >>> ne taip kaip bmw - visada net per lietu puikiai matosi per soninius >>> veidrodelius). >>> - Klimato kontrole is viso tragedija: zemiausia temperatura kuria gali >>> nustatyti yra 20 (arba is viso saltas oras is lauko), tai ziema buna >>> arba >>> karsta kad turi atsisegt, arba salta ir su pirstinem turi vazinet, o I >>> veida varo nemaloniai karsta ora; bmw pvz pusdavo stipriai siltesni ora >>> I >>> kojas (ko pasekoje zmona visad patenkinta budavo), o I veida gaiviai >>> vesu >>> ora (manes nemigdydavo). Nustacius temperatura tokia ji ir budavo, o >>> subaru temp daviklis kazkur uzkistas ir jis pastoviai veluoja; >>> - Automatine greiciu deze dar visai neseniai buvo tik 4 begiu (wtf? >>> priskarines technologijos?); pas bmw jau pries 10 metu buvo 5-iu begiu. >>> - garso sistema (nors I yra ar tai 7 garsiakalbiai ir bosas gale) yra >>> visiska piguva; pas bmw standartas buvo superinis (nors ir dar joks ne >>> hkardon ar bose ar koks ten buna) >>> BMW su kuriuo lyginau buvo 1995 metu... >>> >>> Subaru esu stipriai nusivyles. Pigus, darbinis automobilis. Ir lyginti >>> ji >>> galima tik su kokiu opel, skoda ar pan manau. Jokiu budu ne su audi, >>> bmw. >>> Nustekeno GM ir sita marke. >>> >>> >>> "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> parašė naujienų >>> news:hgqo9j$lmn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pamirsai pamineti plika BMW, Mersa ar Audze ;) >>>> su ta puokste komplektacijos su kurio subaru po default'u eina, >>>> vokieciai netilptu i kainos remus >>>> >>>> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message >>>> news:hgqn92$kh4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> imho kai mes (imone) pirkom mokejom ar tai 67 ar tai 69, outback'as >>>>> kainavo 86.300 kaip dabar atsimenu su PVM apie 2006 metus. Tai kiek >>>>> dabar kainuotu outbackas - > 120, jei anas ~100 kuvaldu kainuoja? Tagi >>>>> cia BMW, Mersa ir Aude jau toj kainoj iseina... >>>>> >>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message >>>>> news:hgqass$285$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai kad ji tokia ir pries "titula" buvo... >>>>>> >>>>>> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:hgqaei$1ha$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> cia legacy tokia kaina? Fantastika, metu automobilis tai kaina >>>>>>> iskart >>>>>>> 30% >>>>>>> daugiau? :) >>>>>>> "bmwas" <audrazas@hotmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hgq95e$vcr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Ir ka gi Jus manote apie si naujaji metu automobili? Teko isbandyti >>>>>>> ji >>>>>>> trasoj (D sport), tai visai patiko. Kaip galvojate ar vertas jis tu >>>>>>> 90.000-100.000 Lt, kokias Jus matote alternatyvas is kitu nauju >>>>>>> AWD. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> AS >>>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >>