Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: flegmatoid
Data: 2009-12-23 14:48:25
kalbant apie 4AT vs 5MT privalumus ir ekonomija - ju kaip ir nerasta pagal 
gamintojo deklaruojamus duomenis ;)
mieste trinantis - su 5AT 5-as begis vistiek retai kada isoktu, o 4MT 4-as 
begis mieste ir taip daznai jungiasi (70 kmph gal - sunku ten pajausti 
istiesu i apsukas akylai neziurint).
Taigi, jei tavo pozicija tokia pati kaip ir Jeremy Clarksono ("More is 
better") - tada taip, gi - mano nuomone yra tokia, kad pas japonus tiesiog 
praktiskesnis poziuris nei pas vokiecius - tavo teise rinktis - nori - imk 
5MT ar 5AT varianta (3.0R) - deja as asmeniskai neturejau tokios galimybes 
rintis, 2.0R man ir taip musa per kisene kas menesi supilant po 800Lt i 
baka. Pasiseks gyvenime - lakstysiu su STi - pilsiu 20ltr/100km.

Seip, pries pradedant sia diskusija reiketu pasidalinti pagal amziaus 
grupes - manau atomatiskai neliktu apie ka diskutuoti ;)

"Vejas" <some@ones.com> wrote in message 
news:hgsv7h$uuh$1@trimpas.omnitel.net...
> Na matai, su bmw pavazinejus man yra logiska, kad veidrodelius visada
> sildytu:)
> Del klimos tau pasiseke, man ne:) Net i galva neatejo kad toks didziulis
> bug'as galetu buti ir I tai reiketu atkreipti demesi renkantis... kai
> nesalta ar vasara viskas ok, bet per salcius tai erzina stipriai.
> Nelabai supratau argumento del 4 begiu automato ir ziedo - juk automatas
> skirtas miestui ir turi buti normalus o ne taupos variantas:)
> "garso izoliacija neideali, tai kam ideali garso aparatura?" Man rodos
> bandai pats sau racionalizuoti:) Bet kokiu atveju uztektu bent jau
> kokybiskos aparaturos, o ne idealios:) Ir garso izoliacija irgi puse 
> velnio
> (o mieste visai ok, taip kad garsas galetu buti ir geresnis)
>
> Na ne visiska piguva, bet tikrai kaina per didele man rodos.
> As mastau kad subaru daugiau manau nebeturesiu. Mastau apie vidutinio 
> dydzio
> audi ar lexus, o gal ir bmw.
>
>
> "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> parašė naujienų
> news:hgstor$suv$1@trimpas.omnitel.net...
>> taip, vazineju, su legaciu
>>
>> -sildo veidrodelius kai ijungiu (logiska manau) - nugaruoja laaaabai 
>> netgi
>> greitai.
>> -per galini ziuriu retai, nes sedanas - taciau galas sildo irgi puikiai.
>> -zemiausia klimos temperatura - 15 laipsniu (maziau neisivaizduoju kam
>> gali reiketi)
>> -klimos putimas - priekaistu neturiu - na gal tik uzpisa po default'u 
>> "AC"
>> isijungiantis ant kai ne kuriu rezimu
>> -taip - AT 4 begiu, bet tada turejo uzkliuti ir 4 cilindru opozicinis. 
>> Man
>> netrukdo nei vienas nei kitas - pats nepamirsk, kad foresteris ne 
>> ziedinei
>> trasai adaptuotas (legacis irgi).
>> -garso izoliacija neideali, tai kam ideali garso aparatura? Automobilio
>> klase tiesiog neta, kaina - taipogi.
>> -kas del piguvos - na yra plastmasiniu detaliu, bet nei ten jos trinasi,
>> nei braska, nei luzta, nei keicia spalva ant saules - neturiu prie ko
>> prikibti.
>>
>> tiesa, foresteris gal ne ta serija, kuri prie sirdies liptu ir man 
>> paciam,
>> bet daznai tenka su priespaskutiniu M3 pasivazineti - apart smagesnio
>> varikliuko nematau esminiu privalumu - viduje sakyciau netgi skurdziau 
>> nei
>> pas legacy.
>>
>> Zinau tik viena - sekamtis mano wagenas taipogi bus Subaru.
>>
>> "Vejas" <some@ones.com> wrote in message
>> news:hgsshu$rce$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ar vazineji su subaru? As turiu Forester XT 2008m - galiu pasakyt ta
>>> puokste yra stipriai apvytus.
>>> - Veidrodeliai sildomi, bet sildo tik tada kai juos ijungi ir silpnai (o
>>> ne taip kaip bmw - visada net per lietu puikiai matosi per soninius
>>> veidrodelius).
>>> - Klimato kontrole is viso tragedija: zemiausia temperatura kuria gali
>>> nustatyti yra 20 (arba is viso saltas oras is lauko), tai ziema buna 
>>> arba
>>> karsta kad turi atsisegt, arba salta ir su pirstinem turi vazinet, o I
>>> veida varo nemaloniai karsta ora; bmw pvz pusdavo stipriai siltesni ora 
>>> I
>>> kojas (ko pasekoje zmona visad patenkinta budavo), o I veida gaiviai 
>>> vesu
>>> ora (manes nemigdydavo). Nustacius temperatura tokia ji ir budavo, o
>>> subaru temp daviklis kazkur uzkistas ir jis pastoviai veluoja;
>>> - Automatine greiciu deze dar visai neseniai buvo tik 4 begiu (wtf?
>>> priskarines technologijos?); pas bmw jau pries 10 metu buvo 5-iu begiu.
>>> - garso sistema (nors I yra ar tai 7 garsiakalbiai ir bosas gale) yra
>>> visiska piguva; pas bmw standartas buvo superinis (nors ir dar joks ne
>>> hkardon ar bose ar koks ten buna)
>>> BMW su kuriuo lyginau buvo 1995 metu...
>>>
>>> Subaru esu stipriai nusivyles. Pigus, darbinis automobilis. Ir lyginti 
>>> ji
>>> galima tik su kokiu opel, skoda ar pan manau. Jokiu budu ne su audi, 
>>> bmw.
>>> Nustekeno GM ir sita marke.
>>>
>>>
>>> "flegmatoid" <flegmatoid@gmail.com> parašė naujienų
>>> news:hgqo9j$lmn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> pamirsai pamineti plika BMW, Mersa ar Audze ;)
>>>> su ta puokste komplektacijos su kurio subaru po default'u eina,
>>>> vokieciai netilptu i kainos remus
>>>>
>>>> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
>>>> news:hgqn92$kh4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> imho kai mes (imone) pirkom mokejom ar tai 67 ar tai 69, outback'as
>>>>> kainavo 86.300 kaip dabar atsimenu su PVM apie 2006 metus. Tai kiek
>>>>> dabar kainuotu outbackas - > 120, jei anas ~100 kuvaldu kainuoja? Tagi
>>>>> cia BMW, Mersa ir Aude jau toj kainoj iseina...
>>>>>
>>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>>>>> news:hgqass$285$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tai kad ji tokia ir pries "titula" buvo...
>>>>>>
>>>>>> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:hgqaei$1ha$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> cia legacy tokia kaina? Fantastika, metu automobilis tai kaina 
>>>>>>> iskart
>>>>>>> 30%
>>>>>>> daugiau? :)
>>>>>>>  "bmwas" <audrazas@hotmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:hgq95e$vcr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>  Ir ka gi Jus manote apie si naujaji metu automobili? Teko isbandyti
>>>>>>> ji
>>>>>>> trasoj (D sport), tai visai patiko. Kaip galvojate ar vertas jis tu
>>>>>>> 90.000-100.000 Lt,  kokias Jus matote alternatyvas is kitu nauju 
>>>>>>> AWD.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>  AS
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>