Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-12-27 17:03:39
news:hh7dn3$th8$1@trimpas.omnitel.net...
> jei būtum atidesnis, būtum pastebėjęs, kad veidrodėliai šildosi tada kada
> reikia ir dar reguliuojasi temperatūrą..... tikrai nesąmonė? :)

Vejas teige:"- Veidrodeliai sildomi, bet sildo tik tada kai juos ijungi ir
silpnai (o ne
taip kaip bmw - visada net per lietu puikiai matosi per soninius
veidrodelius)."

Aiskiai jo teiginy parasyta VISADA net per lietu.  Taigi kam truksta
atidumo, a?

> Aš tai va niekad nesuprasiu, kodėl važiuodamas iš Klaipėdos į Vilnių turiu
> tris valandas šildyt galinį stiklą, jei man tereikia sausų veidrodėlių....

    Ar esi bent vairaves subaru, kad rasineji tokias nesamones. Jei ka, tai
zinok, subaru turi atskirus jungiklius veidrodeliams ir galiniam stiklui....
Taigi, gal susilaikyk daugiau nuo kvailu savo komentaru, jei nieko nezinai.

Audrius K.