Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-12-26 23:50:27
news:hh541q$ibj$1@trimpas.omnitel.net...
> na, jei tokie dalykai neatrodo savaime aiškūs - tai gal ir nesiplėsime.
>
> O vat bajerio apie bobutę nesupratau. Tik žinau vieną dalyką - tas, ko
> nėra, niekad negenda :)
    Tai gal imam visokius citro ? Ten yra daug visko, kas nera reikalinga, o
tik genda ... Beveik ideali masina. :-))
Audrius K.
P.S. Ir greiciu deze, ir generatorius, ir variklis yra ir subaru ir
bmw.Tarpines praputimo neitakoja cilindru skaicius, deja.  Rudijimas taip
pat ne bmw naudai....  Ir kaip ne keista, genda 4-5 kartus (!)  brangesnis
auto...