Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Dex
Data: 2009-12-29 11:04:33
dar toks niuansas - cia ciuozi uzblokuotu ratu, i protektoriu prilenda
sniego, kas refultate gaunasi slydimas su sniegu per sniega, kas yra
ganetinai slidu.
Jei duodi ratui pasisukti biski, jau turi sviecia rato dali, kurioje
sniegas yra ismestas (jei padangos normalios, ir greitis ne 3 km/h) ko
pasekoje turi 0.1% :D geresni sukibima duotu momentu.

Dex