Tema: Re: Subaru Legacy 2010
Autorius: Caponi
Data: 2009-12-29 18:55:29
Ant paneles jau tikrai ne po ranka iseina, nebent vazineji vaira po papais
pasikises, o normaliai atsisedus kad ir ne daug, bet iki to sviesu
perjungejo "pasitempt" reikia.
Apie priesrukiniu zibintu ijungima kaip taisykle signalizuoja lempute
prietaisu skydelyje - susitvarkyk ja, jei nesviecia, nereikes landziot uz
vairo kazkur (kaip minimum ilgu sviesu indikatorius irgi buna, o patamsy
trumpas sviesas nuo gabaritu ir be papildomu indikaciju turetum sugebet
atpazint :-))
Pagal tavo logika iseitu, kad ir mygtukai ant vairo nepatogus daiktas, bo
prie ju is vis neparasyta koks rezimas ijungtas, reikia kazkur i ant paneles
sumontuota ekrana ziuret :-)

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance