Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-09 17:50:39
Rimantui turbut neteko, nes jis tik antra eile vaizneja...

Siaip Rimantai isjung durniaus rezima "vaziuoju kaip man geriau" ir ijung
mastyma ir supratinguma.. Yra sugalvotas toks punktas, kuri n kartu cia jau
minejo, net numeri jo ismokau: 164, ir reikia juo vadovautis.Ar kai greitoji
atvaizuoja irgi tave per pirma juosta apsilenkti turi?