Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Doxlas
Data: 2009-04-07 17:38:55
Man tai kaip tik šis tamstos pasisakymas visiškai į šoną.
Vairuojant reikia ne vien tik taisyklėmis vadovautis, bet ir sveiką protą
ijungt.
Vilniuj tai yra nemažai vietų, kur važiuodamas pirma eile, nuvažiuosi
greičiau už antraeilininkus, bet magistralėse mano nuomone turi būti
griežtai - aplenkei, ir jei pirma juosta laisva, grįžti į ją. Taip pat
privijus antraeilininką, nelenkt jo per pirmą eilę. Nežinau kaip jūs, bet aš
esu savo kailiu patyręs šios situacijos pavojingumą. Beje, net ir
"lėkdamas", visuomet važiuoju pirmaja eile, jei ji laisva, man 2 kartus
pasukt vairą, kad persirikiuot į antrą, aplenkt ir grįžt atgal į pirmą
problemų nesudaro.