Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-04-07 17:05:59
> Pasizhiurekit Vakaru Europoj ar kas magistralese per deshine juosta
> aplekineja? Negi nesuprantat kad tai yra pavojinga, kad bet kuriuo momentu
> "antraeilininkas" gali nusprest praleist jus persirikiuodamas i pirma eile,
> kur jus numanevravot jau ankschiau, ir ivyks avarija.

Man tokios šnekos primena vieną veikėją. Įsilipo žmogus į aukštą medį, o
nulipti negali, per aukštai, baisu. Susirinkom visas kaimas, žiūri,
tariasi, ką čia daryt, kopėčios per trumpos, kaip jį iš ten nukrapštyti?
O čia pro šalį mano minėtas veikėjas žygiuoja, priėjo pažiūrėjo, a sako,
tuoj, tik virvę duokit. Atnešė virvę, tas užmetė ją tam kur medyje,
liepė apsirišti per liemenį. Na, apsirišo žmogelis, veikėjas tada kita
virvės galą žmonėm davė ir sako — traukit! Tie patraukė. Vargšelis iš
medžio išdribo, visus kaulus susilaužė. Kaimas pasibaisėjęs žiūri į
„gelbėtoją“, o tas tik pečiais gūžt:
— Ką aš žinau, mes taip užvakar vieną iš šulinio ištraukėm…

ic
--
Honda Accord 2,4 Type-S '08