Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-04-08 12:34:11
> Chia ne tau, chia tam "pasaulio mokytojui":

O kas čia tas pasaulio mokytojas?

> 95. Norint atkreipti lenkiamo vairuotojo dėmesį, galima perjunginėti
> šviesas, o ne gyvenvietėse – naudoti garso signalą.
> O chia jam matai izheidimas kazhkox...
> KET'o neskaites, vazhiuoja pagal paniatkes, ir ne tai, kad teisus jauchiasi,
> tai dar ir kitus pamokys....

O tu paskaityk, paskaityk KET. Ten įdomiu dalykų yra ir apie transporto
priemonių išsidėstymą kelyje, ir apie važiavimo greitį.

> Ne del keliu ereliu, o va del tokiu "svieto lygintoju" ir turime "kara
> keliuose".

Karą keliuose turim dėl tokių, kurie mano, kad KET galioja tik kitiems,
o jiems galioja tik tiek, kiek netrukdo jų interpretacijai.

ic
--
Honda Accord 2,4 Type-S '08