Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Fla
Data: 2009-04-08 13:06:34
Rimantas Liubertas wrote:
> Hm, važiuoja antraeilininkas 90km/h, iš toli jį prisiveja važiuojantis
> pirma eile 110km/h. Kas dabar bus? NESAUGIAI toliau nuvažiuos,
> ar persirikiuos į antrą eile ir mirksės, kad jam trukdo?

Valio, pats pasakei kad telieka 2 variantai - nesaugus/neskatintinas,
bei mirksejimas antraeilininkui tikintis jog susipras :)

> Būtų simple, jei būtų aišku, kuris kuriam trukdo. „Man atrodo“ šiuo
> atveju ne kriterijus.

As ir manau kad "tau atrodo" siuo atveju ne kriterijus :)

> Nors kuolą ant galvos tašyk. Kuo čia dėtas KET, jei abu situacijos
> dalyviai ant jo padėję?

Gelezhine logika. Sekant ja, jei virshiji greiti +9km/h, tai reishkia kad ir
vazhiuot per raudona, ar priesh eisma tau turetu buti dzin, nes ant KET padejes?
Zhiu, tuoj nusirisim ir iki to, kad ish maksimos pavogusiems batona, ir nuzudyt
zhmogu turetu but px.. vistiek gi jie ant istatymu padeje :))

> Greičiau važiuojantį KET irgi įpareigoja važiuoti pirma juosta

Vel siulai lenkti pro deshine? Ar siulai mirkseti pirmoje juostoje, kai
antraeilininkas net ir savo juostos turinio matyt nesugeba? :)

> o su salyga, kad lėčiau važiuojantis važiuoja maks
> leistinu greičiau tai ir „greičiau važiuojančio“ negali būti.

Gali buti, negali buti.. Yra! :) Jau kazkam siuliau - palysk po veluojanchiu
traukiniu, ir po to skuskis kad jo ten negalejo buti :)

> Pasikartosiu: jei KET turi galioti antraeilininkui, kodėl jis negalioja
> „greičiau važiuojančiam“?

Dar karta - "greiciau vaziuojancio" pazeidimas (jei daromas), netrukdo
_vaziuoti_ kitiems eismo dalyviams (=antraeilininkui), bei neprivercia
ju stabdyti ar daryti neiprastu manevru (apvaziavimo/lenkimo poro desine).
O antraeilininko pazeidimas trukdo. Taip, kartais tiems patiems, kuriu
"neturetu buti".

Beje, dar apie atvejus, kur "neturetu buti". Avarija, kai kazkas vazhiuoja
pagrindiniu keliu 'autobusu' juosta, ir susidauzhia su kita mashina drasiai
islindusia ish shalutinio kelio. Drasiai su salyga, kad 'autobusu' juostoj
"neturetu buti". Del avarijos kaltas bus tas kur is salutinio islindo, o ne
tas kurio "neturejo buti" (jis nebent gaus bauda uz vaziavima "A" juosta).

Siuo atveju, "turejo/neturejo buti" manau irgi ne argumentas :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)