Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Fla
Data: 2009-04-07 22:12:21
Rimantas Liubertas wrote:

> Ne, reikia ranką paspausti ir premiją duoti. Dabar aš dėl kiekvieno
> bepročio turiu per juostas blaškytis? Kol nepilnapročius toleruos,
> tol jie ir neišnyks.

Pradek nuo suvokimo, kad vazhiavimas antra juosta kai pirma tuschia -
pazheidimas, ir kad tai taip pat "nepilnaprotystes" pozhimis. Ir siaip,
kazka sumaishei - taves niekas neprasho po juostas blaskytis - vaziuok
deshiniausia. Blashkytis po juostas likusiems siulo butent tie protuoliai,
kurie neskiria kaires nuo deshines, nezino kuria kelio dalim vaziuot reik,
ir sachmatine tvarka uzgruda visas juostas :)

> Nesupratau, kuo jie susiję su šia diskusija.

Neduota matyt, lygiai taip kaip ir neduota suprasti kam reikalingas KET
punktas sakantis laikytis deshines, arba neduota pakankamai kulturos suprast,
kad jei jau pazheidinejamos taiskykles, tai geriau butu pazeidinejamos taip,
kad netrukdytu aplinkiniams :)

> Puikus pavyzdys, kokiais greičiais nereikia lakstyti.

Del sito niekas ir nesiginchija. Bet va turim ir pavyzdi, kad matai tik
ka nori matyt (tiksliau apsimeti kad taip yra:), o zvelgti plachiau -
"nelygis" :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)