Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-08 14:47:22
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message news:gri2jb$hir$1@trimpas.omnitel.net...

> Jis nemoko. Jis važiuoja kaip važiavęs, nekeisdamas greičio ir krypties.

jis kaip asilas (gyvūnas toks) užsispyręs vistiek laikosi antros juostos, nors jau prisiminė ir suprato,
jog turi būti pirmoj. o laikosi vien todėl, kad kažkas drįso jam pamirksėti, o "pamirksėti" pagal jo
suprastimą, tai - nurodinėti, įsakinėti, pagaidint, pažemint, išniekint.

> Jei kažkam kliūva, tai tegul skambina į polciją nemirksėjęs.

o kam iškart skambint dėl tokios smulkmenos, jei galima paprasčiausiai pamirksėti ir žmogus
susipras. negali gi artėdamas žinoti, jog ten toks užsispiręs sėdi. prie žalio tada irgi bijosi
pasignalint, nes vėl tokį sutiksi, kuris dėl to pradės stovėti ten 10min vien todėl, kad
kažkas drįso jam pasignalint.

> Kita maža smulkmena — važiuojantis už jo irgi nesilaiko dešinės.

jis lenkia. lenkdamas ir neturi laikytis.

> Na, tai abu durniai, tik jum kažkodėl atrodo, kad vienas protingas.

kodėl protingas? man tik atrodo, kad avarijos ir konfliktai nutinka beveik visais atvejais,
kai susitinka du durniai, o ne tik vienas. labai jau retos išimtys.