Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-04-08 13:43:42

> Valio, pats pasakei kad telieka 2 variantai - nesaugus/neskatintinas,
> bei mirksejimas antraeilininkui tikintis jog susipras :)

Ar teisingai suprantu, kad šiuo atveju greičiau važiuojantis
persirikiuos į antrą eilę ir mirksės?

> As ir manau kad "tau atrodo" siuo atveju ne kriterijus :)

Ką ir norėjau pasakyti: teisesnio šitoje situacijoje nėra, tik
interpretacijos be jokios objektyvaus sprendimo galimybės.

> Gelezhine logika. Sekant ja, jei virshiji greiti +9km/h, tai reishkia
> kad ir
> vazhiuot per raudona, ar priesh eisma tau turetu buti dzin, nes ant KET
> padejes?
> Zhiu, tuoj nusirisim ir iki to, kad ish maksimos pavogusiems batona, ir
> nuzudyt
> zhmogu turetu but px.. vistiek gi jie ant istatymu padeje :))

Nu, važiuoji antra eile, tai jau ir žmogų nužudyti gali. Tikrai geležinė
logika.

> Vel siulai lenkti pro deshine? Ar siulai mirkseti pirmoje juostoje, kai
> antraeilininkas net ir savo juostos turinio matyt nesugeba? :)

Siūlau laikytis KET. Jei ne onoras, tai tada nėra ko piktintis ir kitais
nesilaikančiais.
„Lenkti pro dešinę“ yra iš principo neįmanomas manevras. Kaip ir
lenkimas automagistralėje.

> Dar karta - "greiciau vaziuojancio" pazeidimas (jei daromas),

Ką reiškia „jei daromoas“? Pagal pradinę situaciją — tuščia pirma
juosta, antra durnelis VELKASI leistinu greičiu, jį ta pačia antra
juosta(1) prisiveja teisuolis viršijantis greitį(2) — daromi du
pažeidimai.

> netrukdo
> _vaziuoti_ kitiems eismo dalyviams (=antraeilininkui), bei neprivercia
> ju stabdyti ar daryti neiprastu manevru (apvaziavimo/lenkimo poro desine).
> O antraeilininko pazeidimas trukdo. Taip, kartais tiems patiems, kuriu
> "neturetu buti".

Čia tau atrodo, kad trukdo. O apvažiavimas pro dešinę tau rimtai
neįprastas manevras? Kaip tu mieste važinėji? Jei kažkas pristabdo prieš
posūkį į kairę, sustoji už jo ir lauki, kol nusuks?

Aš nesiginčyju, kad toks apvažiavimas autobanuose su neribotais
greičiais yra pavojingas, bet būkim sąžiningi: šita diskusija iš esmės
ne apie autobanus ir net ne apie automagistrales, o apie miestų gatves.
O ten ir pirma juosta retai kada būna laisva ir apvažiuoti pro dešinę
jokio pavojaus nesudaro. 60 km/h tai ne 250km/h.

Galiausiai vietoj sferinės karvės turim realią situaciją: miestas,
eismas vyksta visomis juostomis, srautas juda leistinas greitis +10-15,
antra juosta lekia kažkas +30 ir mirksi visiems, kad trauktųsi, nes
pagal jo supratimą visi važiuojantys lėčiau nei jis kažkodėl turi
važiuoti pirma juosta.

> Beje, dar apie atvejus, kur "neturetu buti". Avarija, kai kazkas vazhiuoja
> pagrindiniu keliu 'autobusu' juosta, ir susidauzhia su kita mashina drasiai
> islindusia ish shalutinio kelio. Drasiai su salyga, kad 'autobusu' juostoj
> "neturetu buti". Del avarijos kaltas bus tas kur is salutinio islindo, o ne
> tas kurio "neturejo buti" (jis nebent gaus bauda uz vaziavima "A" juosta).
> Siuo atveju, "turejo/neturejo buti" manau irgi ne argumentas :)

O tai ir nebuvo argumentas. Argumentas buvo, kad šiuo atveju vienam
pažeidėjui aiškinti kitam, ką jis turi ir ko neturi daryti pagal KET
nėra labai logiška.

ic
--
Honda Accord 2,4 Type-S '08