Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: priest
Data: 2009-04-07 13:48:11

"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:grf93q$2s3$1@trimpas.omnitel.net...
> pagal sita pasakyma tai ir
>
> prie zalio sfiesoforo reiktu sustot - kad dzigitams netrukdytum ir ne tavo
> reikalas, kad jie KET pazeidzia..

Nori pasakyt, kad tau degant žaliam šviesoforui ir matant, kad per raudoną
atlekia džigitas, "mokymo" tikslais net nestabteli ir leidi, kad jis į tave
įsirėžtų? Na gyvenime taip nebūna, juk visada pristabdai arba visai sustoji.

> vaziuojant vienpusio eismo gatve kelia uzleist idiotui varanciam pries
> eisma (siaura gatve kokiam senamiesty, greitis iki 30km/h)
>
> jei tau is salutinio kelio atlekia "erelis" irgi praleisk, ir dar lempom
> pamirkek "mol vaziuok vaziuok ko lauki"

Na nežinau kaip tu, bet aš geriau jau praleisiu idiotą važiuojantį prieš
eismą ar iššokusį iš šalutinio, negu trenksiuos į jį. Nesiruošiu nieko
"mokyti" savo sveikatos ar gyvybės kaina. Galų gale įsivaizduok kas darytųsi
keliuosi, jeigu mes kiekvienas pradėtume auklėti tokiais metodais vieni
kitus. Pamirksėti šviesomis, pasignalinti- OK, bet neleist persirikiuot ar
užkišinėt mašiną- ne.

Mane, pavyzdžiui, nervina mėgėjai "prisiklijuot" prie mašinos galo per porą
metrų, važiuojant 80km/h Geležinio Vilko gatve. Bet negi aš dabar kirsiu per
stabdžius tam, kad juos pamokyt?

priest