Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-04-08 16:14:35
> Nu va kaip grazhu, ne minteles nekyla antraeilininkui kad jis gali buti
> neteisus.

Jam gal visai minčių jokių nekyla. Jis važiuoja kaip jam patinka ir tiek.

 > Tokie aklai isitikine savo teisumu - patys pavojingiausi.

Įdomu, o kodėl manai, kad aklai įsitikinę savo teisimu yra tik
antraeilininkai? Jau sakiau — teisių čia nėra, tik teisumą
įsivaizduojantys.

> Todel ir piktybishkai pazheidzhia taisykle, kad jei laisva, _reikia_
> vazhiuot deshiniau.

Na, paskui tu jį paveji, _tyčia_ rikiuojiesi į antrą (pirma lieka visai
tuščia) ir tada šia taisyklę jau pažeidinėjat abu
draugiškai. Vis smagiau nei vienam.

> O ash bandau parashyti kad vairuojant reikia stengtis netrukdyti kitiems. Ir
> jei yra tikimybe, kad trukdai nepazheidusiam taisykliu vairuotojui,

Duota situacija yra neįmanoma jei joje yra nepažeidęs taisyklių
vairuotojas.

> Nu tada matyt dauguma Vokietijos ir Austrijos vairuotoju - kvailiai...

Aš šiaip apie Lietuvą kalbėjau. Jei tu čia važinėji pagal Vokietijos
autobanų taisykles, tai tavo valia, bet mūsų KET turi truputį kitą
nuomonę šiuo klausimu.

> Galgi prisiminkim kuria puse Lietuvoj vyksta eismas.

Niekas ir nepamiršo.

ic
--
Honda Accord 2,4 Type-S '08